51

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

Musimy mniej pić, bo nigdy się nie dogadamy smile Sobota czy niedziela w końcu? smile

Love under will. 93.
-----------------------
124 Coupe '92 , 2.0 bena

52

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

ja jestem za smile

C124 2.3 KAT 88r. Moja Ex.....
W208 CLK 200 Kompressor

http://img266.imageshack.us/img266/8886/55285242.jpg

53

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

Qrde! Chodziło mi o niedzielę oczywiście  smile Jakiś zakręcony jestem od jakiegoś czasu... Sorrki  big_smile  NIEDZIELA!!!

E 200 Coupe 95 rok, manual

54

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

chlopaki powiedzcie mi gdzie jest Tesco w Bydzi jak bede jechal od strony Ina:D
Niedziela to juz wiem a godzina??

55

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

sIEMA wAJA;
wlatujesz do bydzi i lecisz cały czas prosto mijasz Makro i dalej prosto pierwsze rondo (toruńskie) a za nim po prawej tesco ;
nie możesz nie trafić :-);
więc niedziela 12:00 ???

MB 300CE 1992'  3.0 B+G automat;
http://124coupe.pl/hosting/images/azazpfp.jpg

56

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

Ok, niedziela 12, na parkingu na dole.

Love under will. 93.
-----------------------
124 Coupe '92 , 2.0 bena

57

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

To do zobaczyska   tongue

E 200 Coupe 95 rok, manual

58

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

do zobaczenia ;] ja najwyżej podjade i się chociaż przywitam, musze niestety jechać z babcią do kołobrzegu, ale cóż chociaż zobaczę się z wami wink

do zobaczenia

C124 2.3 KAT 88r. Moja Ex.....
W208 CLK 200 Kompressor

http://img266.imageshack.us/img266/8886/55285242.jpg

59

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

Heh, nie mogę się oprzeć, żeby nie skomentować... NO TO SE ZROBILIŚMY SPOCIK   lol  lol  lol  Nic dodać, nic ująć!

E 200 Coupe 95 rok, manual

60

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

Ja uważam że i tak było git:) W końcu wtyczkę udało się wyjąć:)

Love under will. 93.
-----------------------
124 Coupe '92 , 2.0 bena

61

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

jockeras napisał/a:

Heh, nie mogę się oprzeć, żeby nie skomentować... NO TO SE ZROBILIŚMY SPOCIK   lol  lol  lol  Nic dodać, nic ująć!

hehe ten kto chcial ten byl smile a kogo nie bylo niech zaluje smile

Gargh napisał/a:

Ja uważam że i tak było git:) W końcu wtyczkę udało się wyjąć:)

ale "dziadek" i tak chcial pomoc wink

http://images50.fotosik.pl/164/198eff969f40387dmed.jpg
CE 220 manual     '94            Pb + lpg

62

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

Panowie, niestety musiałem wyjechać o 11 i nawet nie miałem okazji was poznać hmm ale moze jeszcze kiedyś się spotkamy co ? ;] albo ustawić stałe spotkanie, dla tych co nie mają daleko pod tesco smile

Pozdrawiam

C124 2.3 KAT 88r. Moja Ex.....
W208 CLK 200 Kompressor

http://img266.imageshack.us/img266/8886/55285242.jpg

63

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

No szkoda, że nie dotarłeś. Mógłbyś wespół z nami podziwiać najnowsze dziecko koncernu TATA smile Mógłbyś również wziąć udział w mrożącej krew w żyłach historii z żulem, który nagle zza pazuchy wyciągnął kosę, by zaproponować pomoc w odpinaniu wtyczki od czujnika płynu do sprysków smile A tak swoją drogą, udało mi się go naprawić, już działa smile

Love under will. 93.
-----------------------
124 Coupe '92 , 2.0 bena

64

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

Panowie, nie chodziło mi o to, że nie było "git" - bo było super! Mój komentarz dotyczył tylko i wyłącznie ilości zadeklarowanych osób a ilości jaka przybyła. No ale w sumie trzy najładniejsze coupetki z Bydzi przyjechały  wink Co do "pamiątkowej fotki" to postaram się ją wrzucić jeszcze dzisiaj. Pozdro i do zobaczyska.

E 200 Coupe 95 rok, manual

65

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

kurde ja niestety nie dałem rady sie pojawić bo mi po nocce następną nocke wdygali w pracy no i masz kurde pech:(
macie jakieś plany na nowy spot w Bydzi albo gdzies indziej????pozdrawiam

66

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

Osobiście myślę, że częstrze spotkania to dobry pomysł. Proponuje jako datę kolejnego spotkania czwartek 3.06 - z tego co wiem to jest to święto i chyba wszyscy mają wolne od pracy także będzie łatwiej... Co Wy na to?

E 200 Coupe 95 rok, manual

67

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

Chłopaki, 22-23 w Toruniu będzie okazja się spotkać większą grupą - przyjeżdżacie? Rok temu było ok 30/40 124QP, w tym roku ma być nas więcej. Pozdro

http://images41.fotosik.pl/302/c7af56d588336711m.jpg
124CE 230 automat 199 - moja ex
124CE 220 automat 744
Chrysler Pacifica 3,5 24V, V6, automat, AWD

68

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

Ja na 90% będę w Toruniu ale tylko w sobotę... Tak przy okazji, o której i gdzie jest jakieś spotkanie? Czy spotykamy się na głównym i tam zbieramy do kupy?

E 200 Coupe 95 rok, manual

69

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

no i co z tym Toruniem????jaka lokalizacja, o której godzinie?????

70

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

Ja z Torunia odpadam na 100%. A co do 3 czerwca, to jak na tę chwilę, jestem jak najbardziej za.

Love under will. 93.
-----------------------
124 Coupe '92 , 2.0 bena

71

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

Jak chcecie to mozecie wjechać na BP przy wlocie do Torunia i pojedziemy wszyscy razem-doprowadze "stado" naszych QP do Rynku Nowomiejskiego smile

http://images41.fotosik.pl/302/c7af56d588336711m.jpg
124CE 230 automat 199 - moja ex
124CE 220 automat 744
Chrysler Pacifica 3,5 24V, V6, automat, AWD

72

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

ja mam wolne,wiec bym przyjechał tylko daj znać o której godzinie na tym BP???to jest ta stacja przed mostem po lewej stronie jak sie jedzie od Inowrocławia????

73

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

Nie stary, Ty mówisz o Shellu przed mostem a ja o BP przy wjezdzie do Torunia od strony Bydgoszczy:) Jakby chłopaki z Bydgoszczy dojechali to mozemy i po Ciebie podjechać bo jest to prawie po drodze.

http://images41.fotosik.pl/302/c7af56d588336711m.jpg
124CE 230 automat 199 - moja ex
124CE 220 automat 744
Chrysler Pacifica 3,5 24V, V6, automat, AWD

74

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

To o której na tym BP się spotykamy?

E 200 Coupe 95 rok, manual

75

Odp: Spot Kujawsko Pomorski

fajnie by było bo ja sie tak zgubie big_smile  dajcie mi znać o której godzinie mam być na tym shellu żebyście mogli mnie odebrać:) jeżeli można to prosze o jakis nr kontaktowy to w razie co dam znać ze juz czekam na stacji.czekam na info