51

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

Siemka Wszyscy!!!
Nie wiem który "numer" jestem (nawiązując do wcześniejszego odliczania) ale jak najbardziej piszę się na jakiś zlocik jakby co...?
Pozdro!

E 200 Coupe 95 rok, manual

52

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

siemka jockeras.
My sie chyba widzielismy o ile twoja niunia jest zielona.@ tyg temu kolo PKS-u
w zeszlym tyg widzialem Twoje autko pod galeria glinki.
Pozdro i witaj w clubie.

SportLine 93 2,2 poj.

53

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

jakie problemy masz z szybami bocznymi?

MB 124 - 300 CE, 1991 automat B+G  Toruń
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W124/45952

54

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

jakby co to ja jestem chetny na zlocik smile hehe

p.s.

widzisz zietas smile hehe masz 124 coupe i same sie pchaja do srodka hehe ( jak dzisiaj gdzie sie widzielismy smile )

http://images50.fotosik.pl/164/198eff969f40387dmed.jpg
CE 220 manual     '94            Pb + lpg

55

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

mi jak sie baby pchaja do srodka to je kopie w du....e niech spadaja w tych szpilkach chyba ze maja miekkie obuwie heheheheh a jak im nie pasuje zawsze je moge zabrac do golfa benzyno-diesla

SportLine 93 2,2 poj.

56

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

popieram albo do kufra he he

http://124coupe.pl/hosting/images/asdsadasad.jpg

57

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

No, chłopaki, troszkę Was poniosło... Nie znacie tego, że kobietom się nie odmawia? One są jak sytuacje podbramkowe - niewykorzystane się mszczą! big_smile Hehehe

E 200 Coupe 95 rok, manual

58

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

No dobra panowie, kiedy jakiś spot robimy? Samochodów trochę nam doszło, więc warto by się spotkać.

Love under will. 93.
-----------------------
124 Coupe '92 , 2.0 bena

59

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

hehe zawsze warto sie spotkac ;p
swoja droga widzialem ze Gargh zainwestowales w CB hehe smile dobra rzecz dobra smile

http://images50.fotosik.pl/164/198eff969f40387dmed.jpg
CE 220 manual     '94            Pb + lpg

60

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

To prawda smile 22 punkty mnie do tego zmotywowały smile

Love under will. 93.
-----------------------
124 Coupe '92 , 2.0 bena

61

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

rozumiem ze ludzie kolekcjonuja znaczki, monety ale zeby punkty smile hehe <joke>

oby jak najmniej kazdy z nas ich kolekcjonowal smile

http://images50.fotosik.pl/164/198eff969f40387dmed.jpg
CE 220 manual     '94            Pb + lpg

62

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

To jak Panowie? Kiedy się spotykamy?

E 200 Coupe 95 rok, manual

63

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

Jako że jest nas więcej niż 1 to proponuję, żeby każdy napisał kiedy mu pasuje i metodą iloczynu zbiorów wyznaczymy optymalny termin. Jeśli chodzi o mnie to w zasadzie pasuje mi codziennie z wyłączeniem od tej soboty do przyszłej niedzieli, ale poza tym to whatever. Pozdro!

PS. Ja tych punktów nie kolekcjonuję w ramach hobby smile W ramach hobby to ja warzę piwo smile

Love under will. 93.
-----------------------
124 Coupe '92 , 2.0 bena

64

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

Kope lat Gargh.jak by co ta ja tez pisze sie na za 2 tyg.jak nie 2 to 3-4.W tych terminach mi pasi.pozniej moge miec problemy zaczynam poligony pozniej Afganistan.Zastanawiam sie nad sprzedaza autka i kupieniem po powrocie cos w 3 literkach i o wyzszych standardach.Jak by ktos znal kupcow badzdz sprzedawcow po malu jestem zainteresowany.
Pozdrawiam.

SportLine 93 2,2 poj.

65

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

Proponuję coś w okolicy 4,5,6.12.2009???

E 200 Coupe 95 rok, manual

66

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

jockeras napisał/a:

Proponuję coś w okolicy 4,5,6.12.2009???

Bardziej wydaje mi sie lepsza opcja 4 badz 5 ale 6 tez czemu nie smile jak pasuje to mozemy juz miec weekend ustalony tylko teraz

- ktory dokladnie dzien
- ktora godzina
- miejsce

?? ?? ??

http://images50.fotosik.pl/164/198eff969f40387dmed.jpg
CE 220 manual     '94            Pb + lpg

67

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

No póki co pasują mi wszystkie wymienione terminy, więc może ustalmy na początek 4.12, żeby mieć co potem zmieniać smile

A jak tam obsada się przedstawia? Konik, Ziętas, Jockeras, a co z resztą?

Pozdro.

Love under will. 93.
-----------------------
124 Coupe '92 , 2.0 bena

68

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

Nie wiem jeszcze co bedzie z 4 grudnia ale jak by co sie pisze.wiec dopiszta mnie do lista:) Pozdro.

SportLine 93 2,2 poj.

69

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

Ok, to wtedy 4.11 się widzimy... Godzina pasuje mi każda także słucham propozycji. Co do miejsca... Hmm.. Może na parkingu na dole w Tesco na Toruńskiej? Jak pogoda nie dopisze to zawsze jakiś daszek nad głową co nie? A później się pomyśli co dalej smile

E 200 Coupe 95 rok, manual

70

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

zietas napisał/a:

wiec dopiszta mnie do lista:)

Jo panie. A Ty znowu strzelać do cywilów jedziesz? smile Się doigrasz w końcu smile

Love under will. 93.
-----------------------
124 Coupe '92 , 2.0 bena

71

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

To jak? 18 pasuje wszystkim? Czy zostałem już sam...??? hmm

E 200 Coupe 95 rok, manual

72

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

Spoko, może być 18 pod Tesco.

Love under will. 93.
-----------------------
124 Coupe '92 , 2.0 bena

73

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

Więc do zo smile

E 200 Coupe 95 rok, manual

74

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

ok to o 18 pod tesco

wiec bedzie
- jokeras
- gargh
- zietas
- ktos jeszcze?

jezeli ktos nie chce tutaj sie ujawniac smile a czyta ten watek smile to niech tez przyjezdza swoja coupe smile
taka moja mala rada smile hehe

http://images50.fotosik.pl/164/198eff969f40387dmed.jpg
CE 220 manual     '94            Pb + lpg

75

Odp: Województwo kujawsko-pomorskie

Siemka wszystkim.
Ja raczej bede.
Dzis zagadalem z kolesiem ktory od niedawna jezdzi coupe w bydgoszczy i chetnie przystapj do tego clubu.Z tego co mowil chetnie tez pokaze sie 4 grudnia ale to juz niech on sam potwierdzi.zaraz wysle mu linka do tej stronki i powinien byc kolejny maniak w kuj-pom:)

SportLine 93 2,2 poj.